Klubbkläder

Intersport i Visby är vår samarbetspartner när det gäller föreningens klubbkläder.

Här beställer du enkelt det som finns i vårt sortiment, betalning sker via Klarna eller via din bank eller med kort och hämtas i Visby i butiken eller skickas mot porto för avhämtning vid närmaste postombud. Leveranstiden brukar vara 7-14 dagar men i vissa falla har det tagit längre tid som tex inför julen så gör din beställning i god tid. Dessa kläder gäller för alla våra idrotter. (fotboll, innebandy och spinning) och vem som helst, oavsett medlem eller ej i föreningen kan beställa dessa kläder.

Är du även medlem i Intersports kundklubb kan du välja att stödja oss som förening genom att du välja oss som din intersport-förening så får vi som förening ett stöd tillbaka av Intersport. Vill du vet mer om detta läs här

Har du frågor kring din beställning kontaktar du Intersport i Visby, du kan även besöka butiken i Visby och deras klubbrum för att prova storlekar och se på modeller (men ej köpa)

Har du frågor om vilka kläder du bör köpa inför matcher mm så stäm av med den tränaren eller ledare som ni har för er grupp.